برای سفارش ساخت مجسمه از روی عکس عزیزان و درگذشتگان خود، بهتر است برای جزئیات بیشتر در مجسمه، عکس هایی مختلف و با کیفیت داشته باشید. ولی نگران نباشید، در صورتی که تصاویر شما معمولی و از زوایای محدودی باشند، همکاران ما در هامن، تصاویر شما را با تکنیک های خاص، تبدیل به مدل سه بعدی میکنند و برای شما مجسمه سه بعدی مورد نظر را میسازیم.

 

بله، شما می توانید تبدیل عکس به مجسمه سه بعدی را از هامن بخواهید، اما برای ساخت مجسمه سه بعدی باید آن را به یک مدل سه بعدی تبدیل کنیم. برای به دست آوردن یک مدل سه بعدی، بهترین عکس های خود را برای هامن ارسال کنید.

 

با استفاده از جدیدترین فناوری‌های اسکن ۳۶۰ درجه و چاپ سه بعدی، عکس شما عزیزان یا حیوانات خانگی‌تان را به مجسمه‌های کوچکی با جزئیات شگفت‌ انگیز تبدیل می‌کنیم.

 

مدلسازی از روی عکس برای تبدیل عکس به مجسمه در ابتدا، نتایج مدل شما به تعداد و کیفیت عکس هایی که می گیرید بستگی دارد. هرچه عکس ها بیشتر و با وضوح بالاتر باشند، مدل سه بعدی شما جزئیات بیشتری خواهد داشت.

 

چاپ سه بعدی عکس ها امکان پذیر است، اما باید در نظر داشته باشید که ممکن است جزئیات محدود شوند. به عنوان مثال، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک مجسمه سه بعدی عالی از عزیزان یا خانه خود داشته باشید، تنها بر اساس یک عکس! برای داشتن جزئیات مورد نظر در چاپ سه بعدی عکس خود، هر چه تعداد تصاویر بیشتری داشته باشید مدلی دقیق و نتیجه ای چشمگیرتر به دست می آورید.

با این حال، اگر فقط یک عکس دارید، هامن تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا طراحی و تبدیل عکس شما به مدل سه بعدی با نهایت جزئیات ممکن انجام شود و مجسمه ای در خور شان شما تولید کنیم.

 

خیلی اوقات مشتریان برای سفارش مجسمه از روی عکس بر اساس ۱۰ یا ۲۰ تصویر متفاوت با ما تماس می گیرند. برای مثال، وقتی به دنبال ساخت یک مجسمه از پدربزرگتان هستید، سعی می‌کنید یک پرتره خوب از او پیدا کنید، عکس دیگری از او که در باغ نشسته است، سومی در حال بازی کردن با کودکان است و غیره …

طراحان هامن به صورت حرفه ای، تصاویر را سازماندهی میکنند و مدل سه بعدی خود را بر اساس اندازه و جزئیاتی که از تصاویر میگیرند، آماده مجسمه سازی می کنند.

 

حتی اگر فناوری پرینت سه بعدی به ما امکان ساخت مجسمه سه بعدی از روی عکس با اشکال پیچیده را بدهد، ابتدا باید یک مدل سه بعدی دقیق ایجاد کنید تا به نتیجه ای بهینه برسید. در وبلاگ هامن نکاتی را برای بهینه سازی تصاویر به منظور ایجاد بهترین مدل سه بعدی به شما ارائه می کنیم.

 

عزیزان ساکن در تهران و حومه پالادیوم و ایران مال که قصد ساخت مجسمه از روی عکس دارند، میتوانند پس از هماهنگی با شعبه هامن در تهران، تصاویر خود را به شماره های پشتیبانی ارسال نمائید یا اینکه درخواست اسکن حضوری در دفتر هامن و محل کار یا سکونت خود داشته باشید.

در صورت امکان، تصاویر خود را با شرایط ذکر شده در مقاله عکاسی برای ساخت مجسمه سه بعدی بگیرید تا بهترین خروجی را داشته باشیم.

عزیزان ساکن در مشهد مقدس که قصد ساخت مجسمه از روی عکس دارند، میتوانند پس از هماهنگی با شعبه هامن در مشهد، تصاویر خود را به شماره های پشتیبانی ارسال نمائید یا اینکه درخواست اسکن حضوری در دفتر هامن و محل کار یا سکونت خود داشته باشید.

در صورت امکان، عکس های خود را با مشخصات توضیح داده شده در مقاله عکاسی برای ساخت مجسمه سه بعدی بگیرید تا بهترین خروجی را داشته باشیم.

عزیزان ساکن در شهر اصفهان که قصد ساخت مجسمه از روی عکس در اصفهان دارند، می بایست پس از هماهنگی با پشتیبانی هامن، تصاویر خود را برای ما ارسال کنند و مجسمه مورد سفارش، پس از طراحی و ساخت، در بسته بندی هامن به آدرس شما ارسال میگردد.

    [cf7sr-simple-recaptcha]