۱۰

سال تجربه ساخت مجسمه

تندیس سه بعدی

مجسمه تندیس تمام قد

مجسمه های هامن هدیه ای ماندگار با جزئیات بسیار بالا و دقیق با رنگ آمیزی بصورت دستی، انتخابی مناسب برای ماندگاری لحظات خوب زندگیتان می باشد.
زیبایی این مجسمه ها زمانی دو چندان می شود که بصورت خانوادگی ساخته شده باشند و یک لحظه خاص از زندگی شما را نمایش دهند.

سوالات متداول تندیس سه بعدی

هیچ چیز مثل دیدن یک مجسمه تندیس سه بعدی، از نزدیک نیست. موزه‌ها، پارک‌های موضوعی، نمایشگاه‌های تجاری و فیلم‌ها همگی مجسمه‌های تندیس سه‌بعدی ایجاد شده با پرینت سه بعدی را به نمایش گذاشته‌اند. طرفداران پیر و جوان می خواهند سلفی بگیرند تا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این شگفتی را به منزل یا محل کار خود ببرید! به سادگی میتوانید سفارش ساخت مجسمه تندیس سه بعدی دهید، با اندازه و فرم دلخواد خود. کافیست اطلاعات خود را برای ما بفرستید تا در اسرع وقت، ساخت تندیس سفارشی شما شروع شود. مهم نیست در کدام شهر مستقر هستید، کارشناسان هامن میتوانند در محل شما حاضر شوند یا از طریق عکس های شما، پروسه ساخت تندیس شما را به سرانجام برسانند.

در این نوع مجسمه ها میتوانیم از اجزای واقعی بدن مثل چشم، مو و غیره بعلاوه دوخت لباس و اکسسوری واقعی استفاده کنیم که منجر به ساخت مجسمه هایپررئال میشود.

طراحی سه بعدی تندیس شاخه ای از هنرهای تجسمی است که در گذشته با کنده کاری از سنگ یا چوب، ریخته گری فلزات، انواع سفال، سرامیک و مواد دیگر انجام می شد.

اما با گذشت زمان و به روز شدن تکنولوژی های سه بعدی، آزادی زیادی در فرایند طراحی و مدل سازی با نرم افزارهای تخصصی مانند MAYA و ZBRUSH  و ۳DMAX و غیره ایجاد شده که سرعت، دقت و کیفیت را به نحوی چشمگیر ارتقاء داده است به طوری که اصلاح و بازبینی مدل سه بعدی برای مشتری قابل اجراست.

مجسمه تندیس سه بعدی تمام قد به مجسمه هایی گفته میشود که شامل کل مدل ( مثلا سر تا پای انسان ) می باشد. برای مثال، مجسمه تندیس انسان باید شامل تمام اجزای بدن از جمله: موها، صورت و بدن همراه با لباس و اکسسوری های استفاده شده باشد.مجسمه تمام قد میتواند به صورت فردی، خانوادگی و همراه حیوان خانگی شما باشد و یا میتوانید به صورت نشسته روی مبل،در حال نواختن پیانو یا گیتار و حتی در حالت مد نظر خود باشید.

تندیس سه بعدی شامل کل بدن فرد میشود در حالی که سردیس سه بعدی شامل سر، گردن و قسمتی از بالا تنه می باشد.

 

برای جنس تندیس تمام قد در هامن، از رزین و فلامینت پرینت سه بعدی استفاده میکنیم.

 

هزینه ساخت تندیس در مرحله اول بستگی به سایز انتخابی شما دارد. پس از انتخاب سایز، شما می توانید برای مجسمه خود اکسسوری های مختلف از قبیل اکسسوری های متنوع، آلات موسیقی، فضاسازی های خانگی (مبلمان، پیانو و غیره) ، نوع پایه انتخابی، محافظ شیشه ای و پوشش خاص داشته باشید که این عوامل به هزینه نهایی تندیس اضافه می گردد.

براورد دقیق هزینه ها بسته به سایز انتخابی شما، میتواند به صورت تلفنی یا پر کردن فرم زیر صورت پذیرد.

در هامن تمام اندازه های مجسمه تندیس سه بعدی قابل ساخت هستند، از ۱۰% سایز واقعی (حدود ۱۸ سانتی متر) تا سایز واقعی و بزرگ تر. محدودیتی در ابعاد نداریم!

 

    [cf7sr-simple-recaptcha]